25 Kasım 2010 Perşembe

Yeni semsiyemle artık saçlarım daha kuru:)


Nihayet şemsiyem ve patronumun bana avusturyadan getirdiği şalımı birarada kullanacak 'yağmura' kavuştum:) Yağmurlu havada dışarda olmayı hiç sevmem, ama yeni eşya kullanma hevesiyle haftalardır yağsın diye dua ettim. Ve nihayet bugün yağmuruma kavuştum. Otobüsün en arkasında, yola şıpır şıpır düşen damlaları, iki tarafta ileriye doğru geri giden binaları izlemek müthiş keyifli.
Heyy masama güneş doğdu, biryerlerde gökkuşağı çıkmış olmalı, bütün renkleriyle. Sanki yaz yağmurundan yeni uyanmış gibi toprak, ıslak ve pırıl pırıl.
Güzel bir gün olması için içimden kırk kere bunu tekrarlamalıyim..Güzel bir gün olacak,güzel bir gün olacak, güzel bir gün ....

1 yorum:

  1. hahah :) sıcak sıcak biraz da ıslak ;) meğerse kocamanmış bu şemsiye... 2.buçuk kişilk mi ne ;)
    gün güzel olacak! :) bir tanesini de ben diyeyim dedim,öptüm.

    YanıtlaSil